Zoeken
Kies uw taal

Afspraak maken

U kunt hier terugvinden hoe u een afspraak kunt maken met een van de huisartsen of een van de andere medewerkers.

Tussen 08.00u en 10.00u kunt u de praktijk bellen om een afspraak te maken (in keuzemenu optie 3).

Bij het maken van een afspraak zal de assistente vragen naar de reden van uw contact. Zij doet dit om de spoedeisendheid van uw klacht en de benodigde spreekuur tijd in te schatten. Daarnaast kan zij u soms al goede adviezen geven.
De assistentes hebben hiervoor een opleiding gevolgd. Er zijn medische klachten of vragen die de doktersassistente op basis van hun kennis en bepaalde protocollen zelfstandig af kan handelen. De adviezen die zij u geven worden altijd nabesproken met de huisarts.
De assistente is (net als de huisarts) verplicht om vertrouwelijk met uw informatie om te gaan.

Wij doen er alles aan om telefonisch zo goed mogelijk bereikbaar te zijn.
Wij maken daarbij gebruik van een telefonisch keuzemenu.
Daarnaast is ook uw medewerking van belang om onze praktijk zo goed mogelijk bereikbaar te houden.

Het is helaas nog niet mogelijk om via het patiënten portaal (digitaal) een afspraak te maken. Wel kunt u via het portaal een vraag stellen. Dat doet u via het “e-consult”. Deze vraag komt direct bij uw zorgverlener terecht en zal tussen de 2 en 3 werkdagen worden beantwoord.

Heeft u een afspraak met een huisarts gemaakt mag u bij aankomst in de praktijk meteen plaatsnemen in de wachtruimte, u hoeft zich niet te melden bij de balie.
Indien u een afspraak heeft gemaakt met de doktersassistente, verzoeken wij u vriendelijk u altijd even te melden bij de balie.

Twijfelt u of u wel naar de huisarts moet?
Hieronder vindt u allerlei informatie die u verder helpt.